Szczegóły szkolenia

Szkolenie dedykowane wszystkim, którzy chcą się nauczyć prawidłowego doboru pomp ciepła oraz je sprzedawać.

Nabywane umiejętności: identyfikacja potrzeb grzewczych Klienta, identyfikacja konstrukcji i właściwości budynku, identyfikacja strat ciepła w budynku, rozpoznanie istniejących źródeł ciepła i typu instalacji, analiza zapotrzebowania energetycznego budynku, przeprowadzenie analizy możliwości zastosowania pompy ciepła powietrze/woda w budynku, dobór urządzenia do określonych warunków, identyfikacja możliwości pracy urządzenia z instalacją PV, poznanie technik sprzedaży, budowa relacji z Klientem.

Uczestnicy szkolenia otrzymają imienny certyfikat.

  • Inwestycja w szkolenie – 2100 zł netto

Terminy i ramowy program

Szkolenie trwa 2 dni – w godz. 9:00-16:00.

Miejsce: Oświęcim

Termin: październik 2023 r.

Program szkolenia

Dzień 1.

  • Budowa i działanie pomp ciepła.
  • Rodzaje pomp ciepła.
  • Dobór pomp ciepła.
  • Obsługa programów doborowych.
  • Lokalizacja pomp ciepła.
  • Kwestie prawne.

Dzień 2

  • Potrzeby klientów w procesie sprzedaży.
  • Techniki sprzedaży pomp ciepła w praktyce.
  • Typologia klientów.
  • Sprzedaż naturalna, budowanie zaufania z klientem.
  • Budowanie relacji z klientem w praktyce.
  • Aktualne dofinansowania do pomp ciepła – omówienie oraz przykłady wyliczeń.
  • Ćwiczenia sprzedażowe.

* Organizator zastrzega możliwość przesunięcia szkolenia na inny termin w przypadku małej ilości zgłoszeń na szkolenie.

Ważne informacje - do pobrania

Szkolenie w zakresie teorii i praktyki:

Termin szkolenia: 
Październik 2023 r.

Cena:
2100 zł netto + 23%VAT


 


Zamów szkolenie
Rozłóż na raty

Nasze szkolenia prowadzą najlepsi specjaliści w swoich dziedzinach!

Grono praktyków z wieloletnim
doświadczeniem

Anna Faltus

Właścicielka firmy Szkolenia OZE, która zajmuje się realizacją specjalistycznych szkoleń w zakresie systemów fotowoltaicznych zarówno dla instalatorów jak i przedstawicieli handlowych, a także szkoleń biznesowych w obszarze branży fotowoltaicznej. Autorka kursów dedykowanych branży OZE. 

Współpracuje z szerokim gronem ekspertów z branży fotowoltaicznej oraz elektrycznej, skupia się na rzetelnym i merytorycznym przekazaniu wiedzy teoretycznej i praktycznej.

Pomysłodawczyni i organizatorka międzynarodowej konferencji połączonej z targami wystawienniczymi ONLINE PV Conference&Expo skierowanej do branży fotowoltaicznej.

Swoją działalność realizuje w ramach marki Szkolenia OZE oraz fanpage’a Portal OZE, a także grupy na Facebooku skierowanej do kobiet Fotowoltaika Kobiecym Okiem.

Od 2008 roku związana z tematyką funduszy unijnych. Doradca w zakresie przedsiębiorczości oraz opracowania wniosków o dofinansowanie działalności gospodarczej i biznes planów.

Marcin Niemiec

Przedsiębiorca, od 1991 roku prowadzi firmę usługową w branży fotowoltaicznej oraz elektrycznej. Wieloletni wykładowca szkoleń teoretycznych i praktycznych z zakresu systemów fotowoltaicznych, praktyk – instalator systemów fotowoltaicznych. Z zawodu technik elektryk, specjalność elektroenergetyka.

Od 1966 roku ciągle kształcący się w temacie odnawialnych źródeł energii. Ukończył edukację w zakresie:

– Monter, instalator systemów fotowoltaicznych,
– Systemy pozyskiwania energii słonecznej i wiatrowej,
– Pracownik ogólnobudowlany dla kadry kierowniczej,
– Szkolenie dla właścicieli i pracodawców wykonujących zadania montera instalacji sanitarnej i gazowej,
– Mistrz budowlany w zakresie BHP instalacji elektrycznej i gazowej,
– Bezpieczeństwo i higiena pracy dla pracowników używających elektronarzędzi,
– Bezpieczeństwo i higiena pracy dla pracodawców wykonujących zadania służby Bezpieczeństwa i Higieny Pracy,
– Ochrona przeciwpożarowa.

Elżbieta Sawczuk

Z wykształcenia psycholog biznesu. Certyfikowany trener, coach i mentor.

Wieloletni praktyk sprzedaży. Ma ponad 16 lat doświadczenia w sprzedaży w branżach ubezpieczeń, finansów i edukacji. Nadal aktywnie sprzedaje, żeby nie wypaść z wprawy.

Od ponad 9 lat szkoli handlowców, managerów i dyrektorów sprzedaży.

Pracuje z branżą fotowoltaiczną, transportową, finansową, windykacyjną, edukacyjną i wieloma innymi. Prowadzi szkolenia, mentoringi i indywidualne procesy podnoszące skuteczność sprzedaży u swoich klientów.

Przeprowadziła już ponad 7500 godzin szkoleń. W jej szkoleniach uczestniczyło przeszło 1200 uczestników.

Wykładowca praktycznych przedmiotów biznesowych w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu i w Opolu.

Autorka w branżowych pismach specjalistycznych takich jak As Sprzedaży, Szef Sprzedaży, Nowa Sprzedaż oraz ebooków dotyczących sprzedaży.
Prelegentka w ogólnopolskich i lokalnych konferencjach i wydarzeniach takich jak: Zgrupowanie Asów Sprzedaży, Trenferencja, Biznes Toastmasters, Młodzi na rynku pracy, Środowe Inspiracje oraz Mama w IT.

Specjalistka w tworzeniu nowatorskich rozwiązań biznesowych i programów szkoleń dopasowanych do potrzeb klienta. Zawód trenera wybrała nieprzypadkowo. Łączy on jej pasję do rozwoju osobistego, z pasją pracy z ludźmi. Jako trener daje okazję do zdobywania doświadczeń. Na szkoleniach i warsztatach pracuje tak, by uczestnicy wyszli z rozwiązaniami, praktycznie do zastosowania od razu.

Natalia Matlak

Działa na rynku usług prawniczych od 2012 r. Ukończyła wyższe studia prawnicze na Akademii Krakowskiej im. A. F. Modrzewskiego na kierunku prawo, broniąc pracę magisterską z prawa gospodarczego pt. „ Nieważność uchwał spółki z o.o.”

Ukończyła podyplomowe studia z zakresu prawa pracy na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz seminarium “Własność intelektualna jako narzędzie zwiększania innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw” w Instytucie Prawa Własności Intelektualnej Uniwersytetu Jagiellońskiego. W czerwcu 2017 r. ukończyła kurs w Szkole Prawa zdobywając tytuł Mediatora oraz uprawnienia do prowadzenia mediacji. Od 2018 roku wpisana na listę adwokatów Naczelnej Rady Adwokackiej jako członek Okręgowej Rady Adwokackiej w Bielsku – Białej wykonuje zawód adwokata.

Od 2018 roku prowadzi Kancelarię Adwokacką Matlak z siedzibą w Oświęcimiu, należącą do grupy ADDMW Adwokaci i Radcowie Prawni z siedzibą w Bielsku – Białej.

Specjalizuje się w branży odnawialnych źródeł energii, prowadzi szkolenia w zakresie aspektów prawnych dla przedstawicieli handlowych z branży fotowoltaicznej oraz dla firm planujących poszerzyć swoją działalność o sprzedaż fotowoltaiki.

Piotr Faltus

Wieloletni akredytowany wykładowca szkoleń teoretycznych i praktycznych z zakresu systemów fotowoltaicznych dla instalatorów fotowoltaiki oraz przedstawicieli handlowych.

Doradca w zakresie konfiguracji instalacji fotowoltaicznych, projektant instalacji fotowoltaicznych. 

Konsultant wymagań dotyczących podłączeń mikroinstalacji fotowoltaicznych on-grid do sieci energetycznej TAURON S.A., Energoserwis Kleszczów Sp. z o.o., PGE Dystrybucja S.A.

Współpracował z Laboratorium fotowoltaicznym w Kozach, przy Polskiej Akademii Nauk – Instytutu Metalurgii i Inżynierii Materiałowej w Krakowie w zakresie opracowania prototypu miernika energii promieniowania słonecznego opartego o ogniwa fotowoltaiczne.

Od początku kariery zawodowej związany z nośnikami i wytwarzaniem energii.

Od 2010 roku Prezes Centrum Integracji i Rozwoju Regionalnego, specjalista ds. energii odnawialnej, od roku 2011 do nadal nadzór, eksploatacja i konserwacja autonomicznego systemu instalacji fotowoltaicznej zasilania awaryjnego.

Autor programów i materiałów szkoleniowych oraz nadzór nad realizacją merytoryczna szkoleń w zakresie Odnawialnych Źródeł Energii – „Akademia poszanowania energii” – szkolenia dla samorządów, „Śląskie energią słynie” – szkolenia dla elektryków instalatorów fotowoltaiki , „Śląskie! – w stronę Słońca” – szkolenia dla instalatorów OZE. Koordynator projektu „Śląskie energią słynie”.

Autor i realizator wielu szkoleniowych projektów unijnych skierowanych dla pracowników przedsiębiorstw finansowanych z EFS. Trener i doradca w zakresie wdrażania nowych technologii i pozyskiwania środków inwestycyjnych dla przedsiębiorstw w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych.

Ukończył Akademię Górniczo-Hutniczą w Krakowie z tytułem mgr inż., a także studia podyplomowe na Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Uniwersytecie Jagiellońskim  w Krakowie. Posiada świadectwo Kwalifikacyjne G-1 uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku Dozoru, w zakresie obsługi, remontu, montażu, kontrolno-pomiarowym urządzeń wytwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną w tym zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50 kW i do 1kV oraz Certyfikat instalatora OZE w zakresie systemów fotowoltaicznych.

Dawid Kłosek

Praktyk – instalator i serwisant systemów fotowoltaicznych, a także handlowiec oraz audytor instalacji. Zajmuje się w szczególności projektowaniem i wykonawstwem mikroinstalacji fotowoltaicznych on-grid.

Wykładowca szkoleń praktycznych z zakresu systemów fotowoltaicznych dla instalatorów i przedstawicieli handlowych.

Właściciel firmy w branży fotowoltaicznej oraz elektrycznej.

Posiada Świadectwo Kwalifikacyjne G-1 uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku Eksploatacji i Dozoru, w zakresie obsługi, remontu, montażu, kontrolno-pomiarowym urządzeń wytwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną w tym zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50 kW i do 1 kV.

Jego pasją są nowości z rynku odnawialnych źródeł energii, nowości technologiczne w zakresie inwerterów, modułów, konfiguracja inwerterów oraz  programowanie i montaż osprzętu urządzeń inteligentnych budynków.

Martyna Cichowicz

Z wykształcenia psycholog biznesu, coach i mentor. Wieloletni praktyk sprzedaży.

14 letnie doświadczenie jako handlowiec i menedżer sprzedaży zdobywała głównie w branżach medycznej i szkoleniowej. Sprzedając produkty medyczne miała kontakt zarówno z sieciami aptek jak i prywatnymi właścicielami. Reprezentując hurtownie farmaceutyczną przez lata pracowała nad relacjami z klientami, negocjując umowy, dobierając najlepsze rozwiązania do indywidualnych potrzeb klientów.

Od ponad 4 lat uczy tego innych, prowadząc szkolenia dla handlowców, managerów oraz otwarte szkolenia rozwojowe. Pracuje zarówno z przedsiębiorstwami jak i osobami indywidualnymi.

Obecnie szkoli liderów oraz handlowców, głównie działów call center, retail oraz door to door, przede wszystkim w branży telekomunikacyjnej edukacyjnej i fotowoltaicznej. Tematyka prowadzonych szkoleń to m. in. sprzedaż, zarządzanie, rozwój osobistych kompetencji miękkich.  Jest specjalistką w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań biznesowych i rozwojowych dla uczestników szkoleń.

Grzegorz Iwańczyk

Certyfikowany coach. Przepracował kilkanaście lat w dużych korporacjach z branży medialno-telekomunikacyjnej, obejmując m.in. stanowisko trenera oraz menedżera średniego szczebla.

Posiada ponad 16 letnie doświadczenie trenerskie i 12-letnie menedżerskie w zakresie budowania wysokowydajnych zespołów obsługowo – sprzedażowych.

Na co dzień jest aktywnym sprzedawcą, co pozwala mu na utrzymanie kontaktu z aktualnymi wyzwaniami w zakresie skutecznego pozyskiwania klientów. W swoim dorobku oprócz kursów online i webinarów, posiada również książkę z obszaru rozwoju osobistego pt. “Zdalnie sterowani ”.

Grzegorz Iwańczyk

Trener sprzedaży

Bartosz Romaniszyn

Trener - ekspert ds. pomp ciepła, audytor energetyczny

Porozmawiajmy o szczegółach szkolenia:

 

Monika Perek:

tel. 533 593 228

e-mail: monika.perek@szkoleniaoze.com.pl

 

Anna Faltus

tel. 500 606 244

e-mail: szkolenia@szkoleniaoze.com.pl